Samarbejde og administration i Teams
Bliv skarp på Teams, og få overblik over, hvordan du arbejder effektivt på 2 timers onlinekursus.
Kurset er målrettet dig, der gerne vil lære at oprette og administrere teams, kanaler og filer, samt udnytte Microsoft Teams’ værktøjer til kommunikation og samarbejde. På kun 2 timer får du en fokuseret gennemgang af de vigtigste funktioner og metoder.
Indhold – hvad gennemgås?
- Introduktion til Teams – hvad er et team?
- Oprettelse og sletning af teams
- Kanaler: Hvad er kanaler, og hvornår oprettes nye?
- Oprettelse og administration af kanaler, inkl. private kanaler
- Indstillinger for kanaler og teams
- Oprettelse, upload og sletning af filer og mapper
- Redigering af filer direkte i Teams
- Samarbejde i filer – flere arbejder i filerne samtidig
- Synkronisering af filer til din computer
- Samtaler og chat i Teams
- Chat uden for teamet.
Praktisk info
Format: Online webinar (2 timer)
Forudsætninger: Basalt kendskab til Teams
Målgruppe: Alle, der vil styrke deres kompetencer i samarbejde og administration i Teams
Underviser: Du bliver guidet af en erfaren konsulent fra Officekursus.dk. .
KF’s jobwebinarer
Dette webinar er en del af flere målrettede webinarer til bygningskonstruktører, som er i starten af deres karriere, på udkig efter et nyt job eller vil styrke sig i karrieren. Du kan både være i job, nyuddannet eller ledig. Se øvrige webinarer og tilbud her:
Jobsøgning
Kend dine kompetencer og lav et skarpt cv 20. januar 2026
Scor jobbet gennem netværk og det usynlige jobmarked 3. februar kl. 16.00-17.00
Kend dine kompetencer og lav et skarpt cv 16. februar kl. 16.00-17.00
Crafting a Powerful CV and Cover Letter (in English) 19. februar kl. 16.00-17.00
LinkedIn – optimér din profil 24. februar kl. 16.00-17.00
Scor jobbet gennem netværk og det usynlige jobmarked 26. februar kl. 15.00-16.00
LinkedIn – optimér din profil 20. maj kl. 16.00-17.00
Kend dine kompetencer og lav et skarpt cv 2. juni kl. 16.00-17.00
Scor jobbet gennem netværk og det usynlige jobmarked16. juni kl. 15.00-16.00
Løn, kontrakt og forhandling
Få styr på løn og kontrakt 18. februar kl. 16.00-17.00
How to negotiate your salary and contract 4. marts kl. 16.00-17.00
Lønforhandling for konstruktører – 10 tips til mere i løn 10. marts kl. 17.00-18.30
Lønforhandling for offentligt ansatte 15. april kl. 17.00-18.00
Lønkursus for tillidsrepræsentanter i det offentlige 28. april kl. 8.30-9.30
Klar, parat, arbejdslivsstart 6. maj kl. 16.00-17.00
Få styr på løn og kontrakt 11. juni kl. 16.00-17.00
Planlægning og digitale arbejdsmetoder
Microsoft 365 Copilot – intro og overblik 23. februar kl. 16.00-18.00
Formler og funktioner i Excel 26. marts kl. 16.00-18.00
Samarbejde og administration i Teams 27. maj kl. 16.00-18.00